Brev:
Drikke af kop?
8. april 2013
Alder:
7 mdr.
Drikke af kop?
Hej Helen.
Ja, jeg ved at min dreng nok skal lære at drikke af kop engang, men han forstår det bare ikke! Han får lidt ind i munden og lidt kommer også ned, men det meste spytter han ud.
Vi har prøvet plast kopper, snapseglas, tudekopper, ja alt! Men det er det samme!
Vi har prøvet at lune det, vi har prøvet med sødmælk, men lige meget hjælper det.
Og så har han lige fået 2 tænder så nu sys han det er sjovt at bide i koppen så han drikker næsten ikke! I forvejen får han kun 2-3 flakser af 180 ml resten er fast føde (dog er der jo væske i grøden og frugterne han får).
Hans afføring er fast men han kommer af med noget flere gange om dagen og har da også tunge bleer!
Har du en ide til hvad vi skal gøre eller skal vi bare fortsætte som vi gør.
Vi har prøvet med dette i snart 2 måneder!
Tænker bare at når sommeren kommer skal der jo meget væske til!
Med venlig hilsen
Lena